View unanswered posts | View active topics It is currently 10 Sep 2010, 10:37

This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 30 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Frågor till Bet4Money 
Author Message

Post Re: Frågor till Bet4Money
Nått sånt som Hador menar. Tur det inte räknas några poster här :P

Image

16 Jan 2010, 20:00
Profile

Sammanställer frågorna från viewtopic.php?f=190&t=9099 spel på ordersällskapet här så tar jag bort dom från det andra tråden
Frida Odinsdottir wrote:
Hm... Funderar på om inte oddsandet bör ske per PM, alternativt att de ansvariga för orderjuryn lovar att inte titta här? Eftersom det är fasta odds så känns det lite lockande för dem att se vart vindarna blåser annars? Eller är jag bara paranoid och galet misstänksam?

Ska fundera lite själv men att oddsa lite på min första arbetsgivare känns givet. Aldrig varit i närheten av en så aktiv och bra chef igen.

Alecian wrote:
Frida Odinsdottir wrote:
Hm... Funderar på om inte oddsandet bör ske per PM, alternativt att de ansvariga för orderjuryn lovar att inte titta här? Eftersom det är fasta odds så känns det lite lockande för dem att se vart vindarna blåser annars? Eller är jag bara paranoid och galet misstänksam?

Ska fundera lite själv men att oddsa lite på min första arbetsgivare känns givet. Aldrig varit i närheten av en så aktiv och bra chef igen.

Juryn hade väl redan bestämt sig ;)

Ekholm wrote:
Juryn har redan beslutat, dock är det endast Betamjau och P-F som har koll på vinnarna.

Per-fredrik wrote:
Frida, när vi höll i diskussionen så har diskuterade vi igenom alla eventuella problem med det här och vi kom fram till (som ovanstående har sagt) att vi väljer att rösta om det först, vilket vi har. Bet4Money har inte blivit insläppt in diskussionen om VEM som bör vara med eller fått rösta, dels för att smulle är en nominerad och för att ha ett ärligt spel.

Image

17 Jan 2010, 22:17
Profile

Hur funkar ett splekonto lite mer exakt ??(A)

som den gode Grev Per skulle sagt, i would rather be caught masturbating in a kindergarden then be in the same party as neppons
/min gode vän och mentor icehacker

18 Jan 2010, 21:32
Profile

thaboss wrote:
Hur funkar ett splekonto lite mer exakt ??(A)

Ni sätter in pengar som vanligt på Bet4Money o meddelar oss det. Sen varje söndag så kan ni välja om och hur mycket ni vill ta ut genom ett meddelande till oss. Jag jobbar lite på DaZam att ni som har spelkonton ska få en egen privat del. Tanken med det är att ni ska få en varsin tråd där ni ska kunna se hur mycket ni har kvar och kanske lämna ett litet mess till oss om egna idéer eller hur ni vill göra med pengarna.

Image

18 Jan 2010, 23:04
Profile

Hur gör man när man bettar då? betalar man fortfarande då eller?

som den gode Grev Per skulle sagt, i would rather be caught masturbating in a kindergarden then be in the same party as neppons
/min gode vän och mentor icehacker

18 Jan 2010, 23:50
Profile

Jag gissar att du meddelar vad du spelar och sen justeras ditt spelkonto utefter det. Dvs har du 10 SEK, satsar 5 SEK på en match och får 13 SEK tlilbaka kan du ta ut 18 SEK. Men du måste ha pengar på kontot när du lägger vadet.

19 Jan 2010, 00:04
Profile

thaboss wrote:
Hur gör man när man bettar då? betalar man fortfarande då eller?

Du skriver i den tråden som det aktuella spelet finns på så dras det från ditt konto. Vinner du så förs det in på kontot igen. Enda skillnaden egentligen är att artiklarna skrivs på erep.se och att utbetalningarna sker 1 gång i veckan om man nu vill ta ut det. Vi skulle ju kunna ha utbetalning varje dag men jag är rädd att admins spärrar orget då och på det här sättet så blir det som ett aktiebolag eller bank eller vad ni vill kalla det.

Image

19 Jan 2010, 00:18
Profile

caressati wrote:
Jag gissar att du meddelar vad du spelar och sen justeras ditt spelkonto utefter det. Dvs har du 10 SEK, satsar 5 SEK på en match och får 13 SEK tlilbaka kan du ta ut 18 SEK. Men du måste ha pengar på kontot när du lägger vadet.

Ungefär så ja :) Fördelen med att ha kvar pengarna på kontot är att minska donationerna så det arbetet minskar för mig men det blir mer arbete att bokföra allt så det jämnar ut sig :)

Image

19 Jan 2010, 00:20
Profile
Riksdagen

Varit ett par dagar utan spel nu..

27 Jan 2010, 18:18
Profile WWW

Liberala Vikingar har tagit mer tid för oss än vi räknat med och det gick alldeles för fort så vi hann inte med allt.

Image

28 Jan 2010, 00:34
Profile
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 30 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3